جزییات فروش اقساطی مسکن مهر
نوشته شده توسط : ساحل

اخبار اقتصادی - جزییات فروش اقساطی مسکن مهر

مهرآبادی با بیان این‌که رقمی بالغ بر 4200 میلیارد تومان اقساط را از ملت وصول کرده‌ایم گفت: یک میلیون وسیصد و شش هزار واحد فروش اقساطی‌شان انجام شده است.
قائم‌مقام وزیر گذرگاه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه متقاضیان برای تسریع در انجام و تحویل واحدها نسبت به تکمیل بهره آورده خویش اقدام کنند، تأکید کرد: پیش از تحویل واحدها حتمأ باید فروش اقساطی صورت گیرد.

به گزارش برنا، قائم‌مقام وزیر گذرگاه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اعلام برنامه آماده تحویل بودن بالغ بر 700 هزار یکتا مسکونی تا واپسین،انجام سنه 1393 گفت: فروش اقساطی این 700 هزار واحد لغایت پایان سال جاری اقدام فوری و عاجل چهره می گیرد.

مهرآبادی با ذکر این‌که رقمی بالغ بر 4200 میلیارد تومان اقساط را از ملت وصول کرده‌ایم گفت: یک میلیون وسیصد و شش هزار یکتا فروش اقساطی‌شان اتمام شده است.

قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر در پیوستگی گفت:‌در حال حاضر یک میلیون و سیصد و شش هزار یکتا فروش اقساطی شده اند که در حال پرداخت اقساطشان به بانک هستند.

وی با بیان این‌که سه سنه از بانک مرکزی تنفس گرفته شده است تا طی این سه سنه تمامی اقساط وصول شده برای تکمیل پروژه ها جهت تحویل به متقاضیان پرداخت شود و این در حالیست که 18 ماه از آن مهلت ماضی است و فقط 18 ماه باقی مانده است لذا در پرداخت تسهیلات بانکی باید سرعت داده شود.

وی با بیان این‌که در بسیاری از مواقع پروژه‌ها تکمیل نشده، تصریح کرد: برای انجام و تکمیل پروژه های مسکن مهر اعتبارات کافی هستی نداشته است ،از متقاضیان بانک مرکزی برای تسریع در اتمام،تکمیل و تحویل واحدها، تقاضای همکاری و واریز مبالغ مورد بیچارگی را داریم.

مهرآبادی در پیوسته گفت:‌از 282 باب مدرسه ساخت 94 باب به سرانجام واصله و در حال بهره برداری هستند.

قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر با بیان این‌که اعلام کردیم 830 باب مسجد در پروژه های مسکن مهر نیاز داریم که 300 باب ساختشان نخست شده و 70 باب هم تکمیل شده است، افزود: 303 واحد کلانتری هم نیاز است که آمار آن را به متولی اصلی این تقسیم در ریاست جمهوری تحویل دیتا ایم،تا بررسی و عدد واقعی مورد بیچارگی خود را اعلام کنند.

مهر آبادی در پیوسته گفت: از این شمار 58 یکتا آن ساختش آغازشده است ،در ضمن نزدیک 2250باب مدرسه هم در پروژه های مسکن مهر باره نیازاست که حدود 282 باب در حال احداث است.

وی در پایان با اشاره به اینکه متقاضیان برای تسریع در سپریدن و تحویل واحدها نسبت به تکمیل سهم آورده خویش اقدام کنند، تأکید کرد: پیش از تحویل واحدها حتمأ باید فروش اقساطی چهره گیرد.

اخبار اقتصادی - برنا

منبع : https://www.beytoote.com/news/economy-news/mnews19746.html





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: